Multi FragerZ & Chaos Unit CUP

Multi FragerZ & Chaos Unit CUP


#1 2009-07-17 00:22:07

BaQs

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 29
Punktów :   

Regulamin !!

1. Ogólne informacje na temat turnieju:

Do rozpoczęcia turnieju potrzeba min. 12 drużyn max. 32. Każda drużyna która chce uczestniczyć w naszym turnieju musi się zapisać w dziale zapisy.
Każda drużyna która się zapisze musi posiadać co najmniej 5 graczy a max. 8 Turniej rozgrywany będzie mr 12 w grupie (mapa będzie podana przez adminów) i mr 15 (po wyjściu z grupy, mapy będą wybierane przez klany).

Do ligi mogą się zapisać, tylko osoby które kupiły i posiadają oryginalną wersję Counter Strike:Source .


2. Sposób zapisu:
Drużyny, które chcą wziąć udział są proszone o to, aby ich zgłoszenia wyglądały w następujący sposób:
Nazwa drużyny:
TAG:
Strona klanowa (jeżeli dostępna):
Kontakt:
Zawodnicy+ Steam_id:
Serwer: tak/nie

Po zapisaniu drużyny, CL jest zobowiązany do podania składu w temacie do tego przeznaczonym.

W drużynie dopuszcza się zmianę/dodanie zawodnika przy jednoczesnej informacji do odpowiedniej osoby- admina . Osoba taka jednak może wziąć udział w meczu jedynie, jeżeli jest zapisana na 24h przed jego rozpoczęciem.

3. Mapy:
Rozgrywki odbywać się będą na następujących mapach:
de_train
de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_cbble
de_tuscan http://gameback.net/download/de_tuscan.zip < - Download.

4. Daty spotkań:
Daty spotkań będą wyznaczane przez adminów forum, jednocześnie ustalane z klanami.

5. „Wspomagacze”:
Za używanie jakiegokolwiek rodzaju cheatów drużyna zostanie wyrzucona z turnieju bez możliwości powrotu. Każda osoba, która podejrzewa kogoś o używanie wspomagaczy ma prawo zgłosić to na forum w temacie danego
meczu. Admin turnieju rozpatrzy ewentualny protest i jeżeli będzie to konieczne wyciągnie z tego odpowiednie konsekwencje. Obowiązuje tu odpowiedzialność
zbiorowa- jeżeli jedna z osób oszukiwała konsekwencje poniesie cała drużyna. Miejmy nadzieję, że takich sytuacji nie będzie.

6. Zasady obowiązujące podczas trwania meczu:
a) Serwer: za ustawienia serwera odpowiedzialna jest drużyna, u której rozgrywa się mecz. Na serwerze muszą być wgrane następujące rzeczy:
- zBlock lub Ace Clan Match


Gospodarz serwera zobowiązany jest o zrobienie screenu rcon statusu (w przeciwnym wypadku jest w/o na korzyść drużyny przeciwnej, nie mogą być logi- tylko czysty screen rcona)


b) Gracze: są zobowiązani kręcić demo z meczu, a CL klanu do robienia screenów z połówek. Po meczu CL'owie klanów przesyłają linki do wszystkich demek swoich graczy + scrrenów połowek + gospodarze dodatkowo screen rcon status. Dostarczenie screenów + filmów musi być dokonane do 24h po zakończeniu meczu. Nie dostarczenie filmów lub screenów klanu = -3 rundy za screen i -6 rund za film od osoby !!!

c) Mecz: podczas gry dozwolone są dwie pauzy (max 5 min.). Mogą być one jednak uruchomione tylko podczas nieobecności jednego z graczy, oraz tylko w momencie tzw. „freezetime”. Drużyna domagająca się pauzy musi wcześniej o tym napisać w grze (na początku rundy podczas freezu, bądź też rundę wcześniej, lecz w taki sposób, aby przeciwnik o tym wiedział).



7. Wyniki:
Wyniki podajemy w odpowiednim temacie w takim schemacie :
a)Drużyna 1 xx:xx Drużyna 2
b)Screeny  (screeny z połówek + screeny rcon status[gospodarz])
c)Filmy (link do demek wszystkich zawodników)

Wygrana i przegrana drużyna wpisują wynik w takim samym schemacie !!!

8. Ustawienia gracza na serwerze:
Gracz zobowiązany jest posiadać następujące ustawienia:
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
rate 25000

9.Ustawienia serwera:
a) Serwer przed meczem musi mieć wczytany na oczach wszystkich graczy config esl5on5.cfg (rcon exec esl5on5.cfg) Moża go pobrać ze strony www.esl.eu/pl/

10. Skrypty:
Dopuszcza się mieć posiadanie skryptów na: kupowanie broni, jump+duck, oraz takie, które w większy sposób nie pomagają graczom. Skrypty typu bunny hop (bh), fast reload będą interpretowane jako nadużycia (chodzi tu dokładnie o skrypty przyjęte ogólnie za oszustwa i ułatwiające w znacznym stopniu grę), a co za tym idzie będą za sobą niosły niekoniecznie miłe konsekwencje. Zaleca się mimo wszystko nie używanie skryptów.

*Również używanie bugów na mapach będzie niosło za sobą konsekwencję.
*Bugowanie paki jest niedozwolone !!!

11. Forum:
W odpowiednim dziale forum, mogą się wypowiadać tylko członkowie zespołu dla którego został stworzony temat. Każda osoba powinna mieć w opisie nazwę klanu, do którego należy.

12. Nagrody
W tym turnieju nie są przewidziane nagrody gdyż jest to turniej 4funowy. Z tego powodu zachęcam graczy do czerpania jak największej ilości doświadczeń i zabawy z gry.

***Każda osoba, która zdecydowała się dołączyć do turnieju przeczytała i akceptuje powyższy regulamin***

Więcej info na gg://5862480

Offline

 

#2 2009-08-03 16:00:03

DeaGle.

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 7
Punktów :   

Re: Regulamin !!

Witam mam male pytanko  czy kazdy z graczy musi krecic oddzielnie demko? serwerowy recorder nie wystarczy?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.yaoi-of-manhattan.pun.pl www.kognitywisci.pun.pl www.haxballonline.pun.pl www.bazarek.pun.pl www.tibianus.pun.pl